Page 2 of 4

Posted: Thu Oct 07, 2004 7:50 am
by Lotus
I think its kind of cool...didn't read this cause I thought it was something else...lol.
I do have a B.A. in English so I am pretty good at editing and what not...lol. Not that that means anything.
So cool that you are going to choose the Sabbats for release dates.

BB
Lotus

Posted: Thu Oct 07, 2004 3:10 pm
by Cineilea
Sounds great! Yeah I have a scanner... well, my sister has a scanner. I have no idea what it is and stuff... I just know that it scans pictures... and there pretty looking. Yup. ^.^ Umm... Yay! But what kind of articles and stuff would you like?

Posted: Thu Oct 07, 2004 5:01 pm
by Fairydust
Works for me...I need a topic though...Hmm..what to write about...or maybe cover? your thoughts...

Posted: Thu Oct 07, 2004 7:39 pm
by Wbdsgnr1
Ok we cant delve into details yet like Release dates (only a sabbat for the first issue but not all sabbats afterwards) or what articles to write about or the cover pictures, etc.

Im still getting other more important details in palce first. And I need a name for it, that will be so HARD for me to decide. oh well, baby steps and start off slow so it all comes together correctly....


blessed be

Posted: Tue Oct 12, 2004 3:38 pm
by Fairydust
Wbds...I couldnt open your letter for some reason...a virus was found and would not let me read it If you got my email youll see

Posted: Tue Oct 12, 2004 4:58 pm
by Wbdsgnr1
what letter? I did not send you any letter that I know of......... *Lol*

and as far as i know i didnt get anything from you but let me go check my email now.


blessed be

Posted: Tue Oct 12, 2004 7:34 pm
by Debbrah
I might be able to write a few things. I'll PM you my E-mail. I'm afraid my only editorial qualifications are proof-reading, can't offer to help with layouts and such.

Posted: Fri Oct 15, 2004 1:20 am
by Scathach
I would be happy to help out with art, (I do abstract, however), and writing. Just let me know of any topics you would like done in terms of articles.

Posted: Fri Oct 15, 2004 2:38 am
by Fairydust
It did not send through for some odd, strange reason...any ways it said email it to [edited] cause yahoo wouldnt let me open. X_X

(Edited to remove e-mail. Not everyone who reads boards like this is friendly. There is a private message system that is much safer for this sort of thing.--Debbrah)

Posted: Fri Oct 15, 2004 9:12 am
by FyreGarnet
sorry, I've been a little out of it lately and didn't realize this was here.

For me, I'm super busy with school and christmas season at work. But I do have a month off starting probably December 20th, maybe a little sooner. So, if there is something that you specifically want, I can write it then and have it to you by ostara or of course sooner cuz you'll want to get it done for printing.

I love writing. I could do like a stone of the month, quarter, year, whatever. That would take a little while to get throught them all, so you would have plenty of info. I'm continually getting info on stones, so that would be awesome. And stormy can have her herbs, I know nothing about them. ;)

But yeah, it would be awesome to do something like that. Oh, and I don't know if you would pay people like a real magazine, but I'll do it totally for free. I just want you to know that ahead of time. I know that some people, not neccessarily here might want to get paid, and I know that you can't afford that.

Sorry, rambling.

FyreGarnet

Posted: Fri Oct 15, 2004 3:09 pm
by Librarian
Fairydust wrote:It did not send through for some odd, strange reason...any ways it said email it to [email protected] cause yahoo wouldnt let me open. X_X
It sounds like you got spammed. Just toss it.

Posted: Fri Oct 15, 2004 3:30 pm
by Fairydust
It said there was a Virus dected so it wouldnt open

Posted: Fri Oct 15, 2004 5:51 pm
by Wbdsgnr1
well again i thank you so much to everyone.

I will be considering names for the newsletter/future magazine and topic ideas probably this weekend when i have 2 days off of work.

blessed be

Posted: Fri Oct 15, 2004 7:24 pm
by MoonBaby1
well im here to help of course! granted i couldnt write about anything seeing as how i dont know anything.... lol.. but um i could help with layouts and editing and organizational stuff and such... seeing as how im all artsy or something.. just use me and ill help lol... ill find time i always do...besides when im done swimming ill have bunches of time... so yeah...

Posted: Sun Oct 17, 2004 3:24 pm
by Fairydust
I was thinking...Maybe I should write about...something that goes with the theme of the issue.