Hi people!!!! *waves*

The first stop if you're just starting out or just don't know where to go.
User avatar
SageWolf
Level 24
Level 24
Posts: 716
Joined: Mon Sep 25, 2006 8:20 pm
Location: Missouri
Contact:

Post by SageWolf » Tue Jan 30, 2007 5:56 am

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Orders a Strawbery Daquri, and sits down next to the roaring fire, now thats nice, whos turn is it to rub my feet?

We are not being too hard on Ragnar, we were just telling Aslin what is and what isn't.Have you never been bitten by him?

:lol: :lol: Ok off again No rest for the Wicked, and I'm especially wicked today it seems.

SageWolf
To Error is Human, To really foul things up Requires a Computer.

unknown as far as I know

User avatar
Willow
Level 86
Level 86
Posts: 2550
Joined: Thu Mar 04, 2004 9:35 am
Location: Canada
Contact:

Post by Willow » Tue Jan 30, 2007 2:04 pm

Uh-uh...there is a hierarchy to this place Sagewolf!

People with more bars get their feet rubbed first! :lol:
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Dr. Seuss (1904 - 1991)

User avatar
Librarian
Moderator
Moderator
Posts: 760
Joined: Mon Nov 05, 2001 4:00 pm
Location: Tustin, CA
Zodiac: Capricorn
Contact:

Post by Librarian » Tue Jan 30, 2007 8:30 pm

Ragnar wrote:I dunno. I am not "like that". :-D
Why not? Chicken? Not curious in the least? You only swing the other two ways? :oops:

User avatar
Crazy Healer Lady
Moderator
Moderator
Posts: 3589
Joined: Thu Jul 07, 2005 6:31 pm
Location: Mission, BC
Zodiac: Libra
Contact:

Post by Crazy Healer Lady » Wed Jan 31, 2007 6:58 am

LIBRARIAN!!! :-o ;) :roll:
People with more bars get their feet rubbed first!
Hmm. Switch that to shoulder blades and I'm in heaven ^_^ Looks like I'm behind the mods! MWA HA HA!

Did I mention I am a back-rub junkie? :oops:
Crazy Healer Lady
Health and happiness to you!

The purpose of a relationship is not to have another who might complete you, but to have another with whom you might share your completeness. -CWG

User avatar
davisherm
Moderator
Moderator
Posts: 977
Joined: Thu Dec 18, 2003 7:00 pm
Location: The Wood
Zodiac: Aries
Contact:

Post by davisherm » Wed Jan 31, 2007 11:46 am

Last I saw the barman, he'd imbibed a bit too much of his own spirits and was quite happily singing songs about the little people in the woods while dancing with himself off in the corner. I guess some would call that cute.

I supose that means the bar is kind of self service at the moment. So uh... dibs on that cask of french Brandy from 1932.
"I just want to play on my Panpipes..." Cake

User avatar
SageWolf
Level 24
Level 24
Posts: 716
Joined: Mon Sep 25, 2006 8:20 pm
Location: Missouri
Contact:

Post by SageWolf » Wed Jan 31, 2007 1:13 pm

Mmmmm Beer!!!!
To Error is Human, To really foul things up Requires a Computer.

unknown as far as I know

User avatar
Ragnar
Moderator
Moderator
Posts: 2820
Joined: Thu Mar 24, 2005 12:26 pm
Location: Preußen (Deutschland).
Contact:

Post by Ragnar » Wed Jan 31, 2007 1:42 pm

Crazy Healer Lady wrote: Hmm. Switch that to shoulder blades and I'm in heaven ^_^ Looks like I'm behind the mods! MWA HA HA!

Did I mention I am a back-rub junkie? :oops:
That makes three of us. My Wife is as well. :-D :-D

And why you are NOT a mod, I wil never know. HINT!

User avatar
SageWolf
Level 24
Level 24
Posts: 716
Joined: Mon Sep 25, 2006 8:20 pm
Location: Missouri
Contact:

Post by SageWolf » Wed Jan 31, 2007 2:04 pm

Wow Ragnar talk about subtle hints... :lol: :lol: :lol:

SageWolf
To Error is Human, To really foul things up Requires a Computer.

unknown as far as I know

User avatar
SageWolf
Level 24
Level 24
Posts: 716
Joined: Mon Sep 25, 2006 8:20 pm
Location: Missouri
Contact:

Post by SageWolf » Wed Jan 31, 2007 2:05 pm

Oh yeah I'm into foot rubs cause I'm on my feet 8 hours a day, and they feellllll sooooooooooooooooooo good
To Error is Human, To really foul things up Requires a Computer.

unknown as far as I know

User avatar
Stormy
Moderator
Moderator
Posts: 733
Joined: Sun Jan 18, 2004 6:11 pm
Location: Pittsburgh Area, PA
Contact:

Post by Stormy » Wed Jan 31, 2007 2:09 pm

Librarian wrote:
Ragnar wrote:I dunno. I am not "like that". :-D
Why not? Chicken? Not curious in the least? You only swing the other two ways? :oops:
Well Lib, I can see he just must not be as adventurous as some of us ;)
Last I saw the barman, he'd imbibed a bit too much of his own spirits and was quite happily singing songs about the little people in the woods while dancing with himself off in the corner. I guess some would call that cute.
Davish, cute or no, if he's drunk enough to leave that bar unattended then I call "OPEN BAR!!!" - but only after I get my hands on some good rum :-D
Stormy ~~}~}-:>
Aut viam inveniam aut faciam

User avatar
daibanjo
Level 9
Level 9
Posts: 267
Joined: Wed Mar 31, 2004 9:44 pm
Location: Los Angeles
Zodiac: Virgo
Contact:

Post by daibanjo » Wed Jan 31, 2007 2:32 pm

Hello Aislin,
Have you started something or what? I've been enjoying your posts so much i almost didn't want to join in. The spectator's seat is just great. You really are a breath of fresh air.

Anybody know? Is this a record number of posts for a newbie hello?
It'll be all right in the end. If it's not all right, it's not the end.

User avatar
Aislin
Level 2
Level 2
Posts: 39
Joined: Sun Jan 21, 2007 1:21 pm
Location: United States
Zodiac: Pisces
Contact:

Post by Aislin » Wed Jan 31, 2007 3:23 pm

Dunno, but I do love talking...wait.....typing....i duno....whatever you want to call it....to you peoples! *hugs you all* I like fresh air, it's...well...fresh :-D
/|\ LOVE /|\

User avatar
Kitsune
Level 70
Level 70
Posts: 2097
Joined: Thu Jan 12, 2006 12:33 pm
Location: Calgary, Canada
Zodiac: Capricorn
Contact:

Post by Kitsune » Wed Jan 31, 2007 8:39 pm

I think it is the longest I've seen, but I think I've only been here for just over a year.
Trying to create a world, even in words, is good occupational therapy for lunatics who think they're God, and an excellent argument for Polytheism. -S.M. Stirling

http://www.bamatthews.comThe Writings and Musings of B.A. Matthews

User avatar
Aislin
Level 2
Level 2
Posts: 39
Joined: Sun Jan 21, 2007 1:21 pm
Location: United States
Zodiac: Pisces
Contact:

Post by Aislin » Fri Feb 02, 2007 2:18 pm

last year went by a bit too fast.... :-) but i'm happy that it is a new year....another chance for the things i screwed up on last year..:-D
/|\ LOVE /|\

User avatar
Willow
Level 86
Level 86
Posts: 2550
Joined: Thu Mar 04, 2004 9:35 am
Location: Canada
Contact:

Post by Willow » Fri Feb 02, 2007 5:35 pm

Not sure if it is a record.... I seem to reember something about a talking pizza box that went on for a while.

As or the foot vs. back rub debate...I swing both ways!

*still waiting for mods to finish with the "ahem" rubbers* (That one is for you Brits!)

As for the Bar...well, anyone up for Tequilla? I gots da Salt!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
Dr. Seuss (1904 - 1991)

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests